S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Tel.: +420 774 703 547 Otevírací doba: 8:00 - 16:00 

Kontakty

Atexkom s.r.o.
Čelakovského 3/4
tel: 774703547
daria(a)atexkom.com
Nevíte si rady? Ozvěte se

Jak nakupovat
Jak nakupovat

Na našem eshopu vybírejte pomocí kategorií nebo jednoduchého vyhledávače který naleznete po levé straně, do okénka napište klíčové slovo a dejte hledat.

Po vyhledání produkt vložte do košíku, po výběru produktů si můžete ještě v košíku (v pravo nahoře) odebírat nebo přidávat počty kusů nebo produktů.

Po te se držte instrukcí v nákupním košíku.

Po uskutečnění objednávky vám přijde email, po vyřízení objednávky následuje další avízo emailem (objednávka odeslaná, připravená k osobnímu adběru apod.)

Následuje dodání balíku

 

GLS - Co bych měl udělat, jestliže je můj balík poškozený?

Odesílatel odpovídá za náležité zabalení zboží. Jestliže je balík jakkoliv zvenčí poškozen, například je roztržená krabice, můžete odmítnout balík převzít. GLS pak vrátí balík do depa a předá informaci odesílateli.

V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s Vámi (“Škodový zápis”).

Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že obsah je poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele do 48 hodin. GLS totiž nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků. Poštovní tajemství platí i pro GLS.

 

Česká pošta - Důležitá informace co má zákazník udělat při přebírání balíků:

Při převzetí balíku provede vnější kontrolu obalu, při poškození obalu – balík nepřevezme.

  1. Pokud balík převzal a při jeho rozbalení zjistí poškození, je nutné do 48 hodin odnést balík na nejbližší poštu a zahájit reklamaci, balík musí být včetně obalu a vnitřního balení. Nikdy neposílat balík zpět na vlastní náklady, při reklamaci je neprokazatelné kdy k poškození došlo.
  2. V případě žádosti o náhradu škody, může adresát náhradu nechat vyplatit sám na sebe nebo je možné náhradu postoupit odesilateli „vyznačí na tiskopise Žádost o náhradu škody“ – v tomto případě se celé náhradové řízení přesune k nám a řeší se s odesilatelem.

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OWNhZDljN2